Versie 2/2020 – datum publicatie 12 september 2020
Artikel 14 – Voorbereiding, services Cruisereis met eigen sportwagen
14.1. Voorbereiding documenten
Ieder equipe dat volledig betaald heeft, ontvangt een reisbescheiden-uitgave en het vertrekbulletin. Het jaarmagazine bevat alle informatie relevant tot het vertrek. Dit informatieblad ontvangt u uiterlijk 30 dagen voor vertrek. Tenzij anders staat aangeven op de introductiepagina.
14.2. Bagage (valet luggage service)
Alleen gesloten en afsluitbare kledingzakken en koffers worden meegenomen. U kunt maximaal 3 koffers en 4 kledingzakken afgeven aan de luggage handlers. Golftassen worden niet meegenomen. Voor extra bagagestukken vragen wij u uiterlijk 15 dagen voor vertrek contact op te nemen met de organisatie. Een maand voor vertrek wordt u gebeld voor een afspraak op de vastgestelde data van de geboekte reis. Zeven dagen voor vertrek wordt de afhaalreservering met u nogmaals bevestigd (zie ook artikel 14.3).
14.3. Bagageafgifte
Indien aangegeven, heeft de cruisereis een valet luggage systeem. Drie dagen voor vertrek (check-in 1e hotel of vliegtuig-, ferrydienst) wordt uw bagage thuis of op het werk opgehaald. U dient hiervoor aanwezig te zijn. Bij het niet aanwezig zijn, kan uw bagage niet worden getransporteerd naar het starthotel. Uw bagage wordt na de reis direct thuis afgeleverd. Deze bagage ophaal- en brengdienst is geheel kosteloos.
Het afhalen van de bagagestukken is regio gebonden. Indien er wordt afgeweken van de vaste ophaal- of brengdag in die regio worden er extra kosten berekend. Deze bedragen per gereden km
€ 0,19. Het aantal kilometers wordt berekend vanaf postcode 3956 EG en betreft de heen- en de terugrit naar postcode 3956 EG.
14.3.a Buitenland valet luggage service
Voor het buitenland bestaat een standaardtarief van € 135,00 euro per segment voor een maximaal gewicht van 40 kilogram.
14.4. Bezemwagen
Cruise to Se7en wordt niet standaard begeleid door een bezemwagen die als ‘route mobiel’ fungeert, tenzij dit wordt aangegeven in het programma. Indien de reis wordt vergezeld door een bezemwagen, is deze wagen geen garage waar kleine of grote beurten kunnen worden uitgevoerd. Wanneer een bezemwagen onderdeel is van de service tijdens de reis, is deze wagen altijd per gsm bereikbaar en zal hij als hekkensluiter na sluiting van de stempelpost vertrekken. Als Cruise to Se7en®-team zullen wij alles in werking stellen om uw plezier niet te laten ondermijnen doordat uw sportwagen door een mankement of vervelende situatie niet verder kan of mag rijden. Mocht de bezemwagen u bijvoorbeeld uit overmacht niet kunnen helpen, dan zullen we de noodzakelijke instanties bellen. Het bezemwagentransport van de sportwagen is niet inbegrepen in de reisprijs.
Voor alle duidelijkheid, de bezemwagenservice is alleen voor noodgevallen en wordt speciaal aangegeven als extra service tijdens de reis. Slecht onderhoud van een sportwagen valt niet onder de noemer noodgevallen. Bij constatering dat de meerijdende sportwagen achterstallig onderhoud heeft, worden de reparatiekosten in overleg in rekening gebracht.
Raadpleegt u a.u.b. uw eigen polisvoorwaarden. Kijkt u van tevoren of een vervangende auto in uw eigen verzekering is opgenomen. Cruise to Se7en heeft GEEN leenauto’s.